Wednesday 3 February 2010

PRUCASH

PRUCASH
MEMBAYAR SAMBIL MENAMBAHKAN SIMPANAN PENGEMBALIAN TUNAI SEBANYAK 6% SETIAP 2 TAHUN.

* Dalam kehidupan anda,pasti akan menempuh beberapa peristiwa penting.Antaranya kelahiran cahayamata,kemasukan anak ke pusat pengajian tinggi atau membeli rumah baru.Kesemuanya memerlukan perbelanjaan.Oleh itu Prudential memperkenalkan PRUCASH,PELAN TUNGGAL yg menggabungkan Perlindungan , Simpanan dan Kecairan Kewangan.

APA CIRI2 PRUCASH ?
PRUCASH ialah polisi bertempoh yang boleh di beli untuk jangka masa 20 hingga 30 tahun,dalam gandaan 2 TAHUN dengan premium yang di bayar sepanjang tempoh polisi.Manfaat kehidupan sebanyak 6% daripada jumlah di insuranskan akan di bayar setiap 2 TAHUN untuk membekalkan aliran tunai kepada anda.

Anda boleh memilih untuk menerima manfaat kehidupan dalam bentuk wang tunai @ mengumpulkannya dan memperolehi faedah sepanjang tempoh polisi.Sekiranya orang yang diinsuranskan meninggal dunia,pewaris akan menerima jumlah yang diinsuranskan sepenuhnya serta bonus yang di sertakan dan tunai terkumpul tanpa mengira manfaat kehidupan yang sudah pun di bayar.

APAKAH JENIS BONUS YANG DI TERIMA ?
Selain daripada manfaat kehidupan,PRUDENTIAL juga membolehkan anda berkongsi keuntungan menerusi BONUS BERBALIK dan BONUS TERMINAL.Dua bonus tersebut diistiharkan setiap tahun dan akan dibayar jika pemegang insurans meninggal dunia @ hilang upaya menyeluruh dan kekal ( HUMK ) apabila polisi matang @ apabila polisi di serahkan.

BERAPAKAH JUMLAH YANG AKAN DI BAYAR ?

  • apabila meninggal dunia @ polisi matang ( jumlah di insuranskan,bonus berbalik,bonus terminal dan sebarang tunai terkumpul dengan faedah akan di bayar.)
  • hilang upaya menyeluruh dan kekal ( HUMK ) ( bayaran yang sama dengan manfaat kematian).
  • apabila polisi di serahkan ( nilai tunai terjamin ,sebarang nilai tunai berbalik,bonus terminal,tunai terkumpul dengan faedah akan di bayar ).

SIAPAKAH YANG HARUS MENDAPATKAN PELAN INI ?

Pelan ini sesuai untuk :

  • mahukan satu pelan yang menggabungkan ciri2 simpanan dan perlindungan.
  • menghargai kecairan kewangan dan ingin mendapatkan manfaat tunai tetap sambil menambah simpanan mereka.
  • mahukan bayaran terjamin bagi jumlah diinsuranskan serta bonus untuk polisi insurans mereka.

JUMLAH PREMIUM ?

Kadar premium berbeza-beza bergantung kepada usia penyertaan , jantina dan status merokok.

KEKERAPAN DAN KAEDAH PEMBAYARAN PREMIUM

Premium perlu dibayar sepanjang tempoh polisi dan boleh dibayar secara tahunan,separuh tahunan,suku tahunan @ bulanan menerusi Autodebit , Arahan Bank , KAD KREADIT , TUNAI.

APA TUNGGU LAGI , TENTUKAN KEHIDUPAN ANDA SEKARANG...

sila hubungi puspa 012-2435920 @ puspawatizainudin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment